Välkommen till min lya på nätet :-)

jag falla

 

En liten Presentation av mig.
Försöker se det mesta positivt, men
blundar därför inte för problem. De är till för att lösas.
Har lärt mig mycket om mig själv och gjort en "inre resa".
Värnar om våra Barn och Unga som mår allt sämre och sämre.

 


Jag är intresserad av det som gör livet värt att LEVA.
Naturen och havet ger mig kraft.

Av olika sorters människor, inställningar och liv.

Släktforskning som ger olika förklaringar till mina livsval.
Det som också intresserar mig en del, och gör mig nyfiken,
är vad uppväxten betytt för framtiden. Vilka mål i livet det
lett till. Om vi blev lika dana som våra föräldrar var osv.


Gillar ärlighet, foto, djur, hantverk, dans, musik, blommor, barn och människor.
Mer som jag gillar är att promenera och upptäcka saker, Få en kram av ett barn, och av min man förstås.
Jag gillar att leva efter den "karta" som jag ritat om själv, som fanns vid barndomen.
Jag gillar faktiskt mig själv - nu för tiden. :-)


Det jag inte gillar:
Osanna komplimanger.
Barn som inte får vara barn. Barn som blir föräldrar till sina föräldrar.
Att samhället "glömmer" bort våra Barn - som inte mår bra.
Kompistrycket som gör att många börjar med droger. Våld, våld och våld.
Kvinnoförtryck, mansförtryck, mobbing, incest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0